Seara trecută, una dintre cele mai controversate emisiuni de la noi din țară a luat sfârșit. Milioane de români au râs cu lacrimi la postarea pe care cei de la Netflix au făcut-o despre marea finală. Comentariile nu ai ezitat să apară, iar sute de branduri și instituții s-au luptat în umor.

Milioane de români au râs cu lacrimi la postarea celor de la Netflix

Aseară, a avut loc finalul emisiunii „Insula Iubirii”, emisiune care a creat mare vâlvă în rândul românilor. După trei săptămâni în care concurenții și-au făcut de cap, a venit momentul în care s-au întâlnit cu partenerii lor. Fanii emisiunii au așteptat cu nerăbdare acest moment, iar rețelele de socializare s-au umplut de postări.

Cei de la Netflix au făcut și ei o postare extrem de amuzantă pe Facebook, cu puțin timp înainte de începerea finalei.

Să nu spargi TV-ul diseară la bonfire. Mai ai filme de văzut, seriale de binge-uit și personaje de iubit”, a fost mesajul celor de la Netflix.

Ce a urmat după, a scris istorie. Sute de branduri și instituții de la noi din țară a intrat în jocul celor de la Netflix și au făcut glume care mai de care mai amuzante. Milioane de intenauți s-au distrat copios.

„Nu încurajăm risipa, dar dacă – de exemplu – sare pisica pe ecran și-l dărâmă fix când se conectează Andrei (n.r. – unul dintre concurenți) la univers, nu vă dezahardați. Avem noi”, a scris eMAG, referindu-se la îndemnul Netflix „Să nu spargi TV-ul diseară”.

„Știm că probabil bârfele (a se citi dezbaterile serioase și importante) vor dura până la „sampset”, așa că, you know, suntem aici și #KauflandLivrează tot ce ai nevoie”, a fost mesajul Kaufland România.

amuzament, netflix, insula iubirii
Amuzament Sursă: fotografie generată de DALL-E

Comentariile au continuat să curgă

„Orice ai face, important e să fii ASUMAT! Noi îți livrăm, nu te judecăm. Știi cum zic?”, au scris și reprezentanții companiei FAN Courier.

„E ok, mai bine mergi tu în Thailanda și vezi clar cum stau lucrurile și îți faci tu singur bonfire-ul tău pe plajă”, au scris cei de la Vola.ro.

„Și dacă totuși se întâmplă (n.r. – să spargi televizorul), sigur mai pui de unul nou din economii”, a scris ING România.

„Lăsați televizoarele în pace!

Pentru cine vrea adrenalină, facem angajări și vă arătăm cum se sparg ușile la 6 dimineața… ușile acelea care chiar merită!”, au scris cei de la Ministerul Afacerilor Interne.

„Să aveți în vedere, dacă îl spargeți, că nu mai sunt foarte multe bilete la meciul cu Lituania. E primul meci acasă cu Mircea Lucescu selecționer. Și #GeneratiaDeSuflet are băieți frumoși”, este mesajul celor de la Echipa Națională a României care a adunat peste 1.800 de reacții.