Tu te-ai întrebat vreodată de ce se vând portocalele în săculeți roșii? Mulți cred că fructele sunt puse astfel, deoarece în acest fel mediul ar fi mult mai protejat. În realitate însă, motivul ar fi complet diferit și neașteptat. Ești curios să aflii?

De ce se vând portocalele în săculeți roșii?

Realitatea te poate surprinde! Portocalele sunt vândute astfel, deoarece în acest fel, clienții sunt mai atrași să le cumpere. Deci, este o strategie de marketing, scrie Fanatik. Mai mult, în acei săculeți, portocalele pot părea mai coapte decât sunt în realitate, deci vor deveni mult mai atractive.

Nu doar portocalele beneficiază de această strategie, ci și lămâile, avocado sau pomelo. Cu toate astea, ambalajul este și o tehnică sigură și ecologică de protejare a fructelor, în acest fel calitatea lor păstrându-se la cotele cele mai înalte, potrivit National Library of Medice.

Imagine reprezentativă pentru niște portocale. „Sursă: Fotografie generată de DALL-E”

Mai întâi, în Coreea se foloseau saci de hârtie de ziar pentru a înveli fructele, ele fiind protejate de dăunători și boli, dar în jurul anului 1985 au fost puse în sacii fabricați artificial. De asemenea, s-a demonstrate faptul că micromediul din interiorul sacului are un efect pozitiv asupra structurii cojilor de măr, reducând arsurile solare și crăparea fructelor de rodie, mai scrie sursa citată mai sus.

O altă strategie de marketing adesea folosită de comercianți este folosirea unor inscripții care să atragă atenția.

„Dovleacul este conducătorul incontestabil al toamnei, un produs versatil și excelent pentru prepararea mâncărurilor atât sărate, cât și dulci. Cu toate acestea, are nevoie și de o promovare adecvată. „Nimănui nu-i plac dovleceii goi! Dovleceii noștri sunt plini de savoare și surprize!”, este un exemplu de etichetă dintr-un magazin din Italia, informează East Fruit.

Ambalarea este foarte importantă, putând include tot felul de imagini de sezon, fie cu desene animate, în așa fel încât copiii să-și dorească să mănânce mai multe fructe și legume.