Află de ce trebuie să pui un ananas întors în cărucior! Este trendul momentului pe internet și mulți îl încearcă în speranța că vor avea noroc. La ce crezi că se referă?

Tu ai pune un ananas întors în cărucior? Iată de ce să faci asta

Un trend viral în Spania îi încurajează pe cei singuri să pună un ananas întors în cărucioarele din supermarketuri, scrie BBC. Astfel, cei care doresc să se cupleze sunt mai ușor de identificat.

Actrița Vivy Lin este cea care care a postat pe TikTok un videoclip în care împinge un cărucior într-un magazin, în timp ce vorbea despre această ocazie.

„Ora la care te poți cupla în Mercadona este între 19:00 și 20:00”, a spus ea pe platformă.

Imediat magazinul a făcut și el o postare, în speranța că acest trend le va aduce vânzări însemnate. ”Ananasul de pe raftul de la Mercadona care te așteaptă pentru a obține o întâlnire”, se arată în postare, conform sursei citate mai sus.

Imagine reprezentativă pentru un ananas. „Sursă: Fotografie generată de DALL-E”

Nu s-a oprit doar aici această schemă, deoarece a creat un adevărat haos. Spre exemplu, în Madrid, mai mulți adolescenți care împingeau cărucioare prin magazine seara, fără să cumpere produse au stârnit isterie, potrivit Star. Și în Bilbao, poliția a fost chemată la un magazin, deoarece mai mulți oameni au făcut scandal.

La scurt timp a apărut și un cântec:”La raionul de vinuri / Inima mea se grăbește / Caut pe cineva special / De care sufletul meu are nevoie”.

Desigur, trendul nu a fost îmbrățișat de toată lumea, având în vedere că prin intermediul rețelelor sociale apar fel și fel de comportamente și promovări neadecvate.

„A cădea în mrejele unei campanii concepute prin intermediul rețelelor sociale poate fi inocent, cum este cazul „Pineapple-gate”, cu toate glumele și copilăriile pe care le generează”, a scris comentatoarea socială Susana Quadrado, potrivit sursei menționate mai sus.